Blast from the Past....

Igår mös jag med min systerson,syster,svåger och en av hans vänner. Riktigt trevlig kväll faktiskt. Under dagen umgicks ja även med dom och resten av familjen. Sen så hände det. Jag gjorde nåt jag inte gjort på länge....ja ringde Caroline från gamla fredax gänget. Jag var hos mina föräldrar och ville gå på en promenix och hon följde gärna med. Det var riktigt trevligt. Vi pratade skrattade och hade kul åt det förflutna. Jag tyckte att det var skönt att få prata av sig med henne. Man har liksom lagt allt det som en gång var bakom sig och fortsatt framåt och det är så himla skönt att man kan garva åt allt det som varit.=) Den som saknades var Carolina. så i påsk då smäller det =D en mysig promenad följd av en mysig kväll? =D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Helt klart! All in!! :) Längtar redan!

2009-04-06 @ 09:19:18
URL: http://nanos.blogg.se/
Postat av: Carro

ja ja jaaaa! jag är hemma nu! :D

2009-04-07 @ 12:25:07
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0