Gårdagens hysteriiii...

Igår var jag med Carolina och Caroline två av mina gamla vänner, vi åt middag och hade jätte trevligt ihop.

Vi gjorde misstaget att gå igenom gamla bilder och här kommer varför:
1. Jag inser nu att kläderna jag använde int var lika läckra som jag en gång trott.
2. Det fanns i princip 100 bilder på oss när vi posar och tycker att vi är döläckra.
3. Man önskar att man kan hoppa in i bilden på Filips filmkvällar och vara där igen.

Livet går vidare.
Det är däremot en mäktig känsla att kunna umgås igen efter alla dessa år. Nu håller jag på att packa för landet skulle gjort det igår men var för trött när jag kom hem.
Nu blir det mys me killen och hans familj. Härligt härligt.
Så Glad Påsk och njut av ledigheten.=)

Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha tur det inte va så många bilder på mig när jag posade sådär snyggt ;)



toscakaka är som en sockerkaka med mandelglasyr på! jättegod :D



det va en riktigt mysig kväll igår! i sommar ska jag försöka va uppe lite mer eftersom jag inte ska jobba, så då kan vi förhoppningsvis umgås en hel del! ha så mysigt på landet :) puss!

2009-04-10 @ 11:00:53
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: isabella

sv: okej tack för tipset =D

2009-04-10 @ 12:19:50
URL: http://isabellaingvarsson.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Snart så ska jag lägga upp bilderna! :)

Tack för en underbar torsdag! Kunde inte börjat påsken på bättre sätt :) hoppas du hade kul på landet :) Pussar och kramar

2009-04-14 @ 09:34:15
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0