Irriterad

Hon i Norrviken sa ja och jag mejlade tillbaka att jag jätte gärna skulle vilja genomföra bytet.
Hon har inte hört av sig igen.
Det var ett par med en lägenhet på Östermalm här som oxå var intresserade...
Jag kollade upp deras lägenhet och insåg att dom har ett litet och då menar jag pytttelitet pentry vid ytterdörren.
Sovrummet har två garderober och det enda sättet att möblera i det är mellan två garderober..
Nu tar man östermalm som känns litet eller en större och finare lägenhet i Norrviken?

Blir sjukt irriterad när jag inte får något svar på mejlen från Norrviken....*suck*


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag hoppas att hon svarar snart! *håller tummarna

2009-04-27 @ 09:49:58
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0