Lägenhets uppdatering.

Jag har varit på jakt efter en ny lägenhet i 4 månader och ett halvt.
Känner att jag har blivit ganska less på mitt sökande.

Har varit på visning i lördags av en lägenhet i Norrviken.
Dom var och kollade på min igår.

Tro mig jag har inte slutat kolla på andra bara för att dom var på visning hos mig....man e ju inte dum i huvudet.
Man lär sig från sina misstag....med andra ord varje gång jag fått upp mina förhoppningar efter att ha pratat med någon spekulant.
Dom sa att dom skulle höra av sig i slutet av veckan ifall de ville byta eller inte.

Jag vet inte vad jag ska känna.

En del av mig tänker hela tiden tänk om det blir av tänk om det blir av..
Den andra delen skriker få inte upp din förhoppningar få inte upp dina förhoppningar.
Är bara så trött på det här.
Jag vet att Gud har en plan men jag längtar verkligen till att han ska visa vilken plan det är han har för mig och mitt liv.

Vi får väl se hur allt går.


Kommentarer
Postat av: Carro

vi är duktiga tillsammans :) hade aldrig klarat det själv haha.



andra festen är nästa helg, alltså 2:a maj!



väntar med spänning på att få höra hur det gick med lägenheten. puss!

2009-04-22 @ 09:06:27
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0