VISNING = TOMORROW!!!

Nu är det dags.....det är dags imorgon att gå på visning i Norrviken.
Skit nervös.

Hon vill komma och kolla på min imorgon oxå. Tänk om jag äntligen hittat rätt.
Försöker stoppa mig själv från att få förhoppningar men det är riktigt svårt.

Önskar att idag var imorgon.=)
Längtar efter att hitta hem till dítt jag ska bo där jag hör hemma.
Det sjuka är det börjar lugna sig i min hjärna.

Det finns ett tillfälle då jag är riktigt lugn och det är när jag har min killes armar om mig.
När jag känner tryggheten av honom hos mig då glömmer jag allt som trycker och stressar..
När han säger de där tre små orden som har sån magisk värkan inom mig....dom tre små orden.....
Det löser sig.

Då känner jag att det kommer lösa sig.
Men samtidigt så blir jag nervös. Jag börjar tänka kommer jag att bo kvar här i sommar, kommer jag bo kvar här till hösten. hur kommer allt att gå?
Blir trött  på mig själv.
önskar att jag kunde gömma killen i en garderob och ta fram honom när min hjärna börjar flippa.
Jag vet att han finns ett mess, ett telefonsamtal eller en bilfärd bort.
Men man vill ju inte lägga för mycket vikt på att:
Åh älskling...det känns så jobbigt och tråkigt tyck synd om mig...bladiibladibla
Jag väljer att prata om annat med min sötnos vi pratar om allt förstå mig rätt.
Men jag försöker att hålla mig från att ringa varje gång jag börjar flippa i mitt huvud=)

ANYWAY!
Tomorrow is another day.
Jag är rädd, spänd och nervös.
Måste städa ifall hon tjejen kommer hit efter visningen.
*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0