Förvirring...

Allt är huller om buller. Varje dag vaknar jag upp åker till jobbet och sedan åker jag till hans lägenhet och hjälper honom fixa med den sedan åker jag hem och gör det som inte blivit gjort hemma...*suck* Men men solen har kommit fram och det känns som om jag har vaknat på riktigt nu. Äntligen var har jag varit.....vänta lite jag visste inte ens att jag hade varit borta. menmen jag känner mig laddad och redo för våren Det enda är att jag inte vet vart jag ska bo. Jag har letat nu i 4 månader och ställt mig i ett gäng köer. Varför ska allt ta sån otrolig tid? Skulle jag få igenom min dröm så skulle jag åka utomlands i några månader komma hem till en ny lägenhet med min möblering och ett kylskåp som är fullt med mat. Inte komma hem varje dag till en stökig lägenhet som är alldeless för dyr för mig att bo. med en bunt räkningar på bordet som fortfarande inte blivit betalade, ett lönebesked där man förlorat pengar på grund av att man varit sjuk i 3 dagar. Om inte det var en policy att efter att man kräkts för sista gången måste man vänta 48 timmar hade jag kunnat jobba dagen efter jag blev dålig.( det var i februari) Äääääääääääää vem bryr sig allt löser sig gumman. Det är vad killen säger men känner man att allt är lugnt och att man bryr sig och att allt kommer att lösa sig??????????????????????????NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! Men det kommer det att göra och det finns en anledning till att jag inte hittat än...det är att jag inte hittat rätt än.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är hemsk att när man vill något så mkt och det inte går som man vill, frustrerande och irriterande.. Fast vanligtvis är lösningen närmre än vad man tror har jag hört :S Den där öl-kvällen får se till att bli snart tycker jag, och så röstar jag för att vi parar ihop oss med Carolina när hon kommer hem i påsk och kör en kväll med några från gamla gänget :)

2009-03-26 @ 13:04:21
URL: http://nanos.blogg.se/
Postat av: Carro

gud va roligt det skulle va om du kunde komma! du får gärna komma på fredan redan om du vill? så hinner vi ses lite mer!.du får sova hos oss såklart :) men det är fler som ska sova här så det kan bli lite trångt, men förhoppningsvis inte. du behöver inte ta me nånting i så fall utan du får låna allt eftersom du åker längst av alla som ska sova här :)



det går ganska bra med flyttstädning och allt, kommer nog bli klar i tid iaf hehe. det som är lite stressigt är att mamma å pappa kommer med flyttbilen vid 10 och jag måste va ute kl.12, men det ska nog gå bra!

puss på dig!

2009-03-30 @ 08:29:32
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Carro

glömde skriva datumen. du får komma 25/4 eller 2/5 men jag rekomenderar det senare datumet om du kan, är inte lika många som ska sova här då, tror jag!

2009-03-30 @ 08:31:05
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0