Bad hairday;)

Okay igår fyllde min systerson 2 år. lilla sötnosen.
Sov hos min syster fredag till lördag vaknade upp och håret såg heemskt ut.
Släktkalaset började 3 ja gjorde mitt bästa för att fixa håret. Efter kalaset åkte mamma, pappa, min andra syster och mina bröder till kyrkogården för att tända ljus på morfar och morbrors grav. och ett i minnes lunden för de andra som saknas.

På kvällen ringde Caroline och lockade ut mig för en liten visit ;) var riktigt mysigt och en fin avslutning på den dagen.





Det jobbigaste är  att det ser ut som om ja skulle kunna vara med i CAT'S..=D eller vem skulle inte vilja det ;)

Idag sjöng ja med en av mina körer och åkte ut på middag hos några vänner i märsta.

sov gott nu ska ja lägga mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0