Längtan...

Känns som om jag kommit av mig helt.
Måste se till att ta tag i allt igen. Samtidigt är ja så sysselsatt att ja måste planera in när ja inte ska göra nånting...*Suck*
Men men
Mormor  choken var bara för stor förra vecka.
Hon har liksom blivit 15 år äldre på 2 veckor...helt sjukt.
Hoppas hon återhämtar sig.

Ser framemot framtiden, längtar efter att träffa nån.
Saknade gör sig påmind ju närmare julen kommer. Allt kommer att vara annorlunda.
Jag tänker tillbaka till förra november den 23 wow...jag var lycklig LYCKLIG.
Nu är jag en starkare människa, mitt hjärta är inte längre krossat som det vara 4 månader sen.
Ett halvår går så fort...

Men ja längtar fortfarande efter honom om ja sa att ja inte gjorde det skulle det vara en lögn. Men samtidigt längtar jag efter att träffa någon ny. Starta på nytt.

Vi får se vad som händer....jag längtar till nästa november. Då kommer alla frågor från mitt inre fått sina svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0