Lite fix o trix

Älskar mitt nya hem.
Tapeterna gjorde susen och nu fiick man ärva av mormor ett sideboard från morfarsbarndomshem. Perfekt att ha micron på... + att den betyder mycke för mig.

Detta regn väder som många avskyr själv gillar jag det. Älskar att mysa och tända ljus.

Kvar att göra hemma:

1. Fylla i det jag skrivit på väggen me färg...vilken vet ja inte..
2. Få upp lampa i hallen.
3. En till lampa till vardagsrummet
4. Dream skylten upp på väggen
5. Ljuslykta upp

Sen så får ja fokusera på att julpynta =D


Kommentarer
Postat av: Jessie

grymt mysig lägenhet blir spännande att se hur pyntet blir :) ska vi dra till plantagen och shoppa blommor? kanske ta en varmchoklad åxå;P

2009-11-29 @ 12:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0