Min mössa

Sååå sjukt.
Fattar inte hur det hände.
Jag har hittat kärleken...äntligen!!!
Visste inte att det kunde kännas så här.
Åååh nu förstår jag vad alla alltid berättat om.
Jag hade faktiskt ingen aning om att att äga en mössa som man verkligen ääälskar kunde kännas så här.
Den sitter perfekt och är hur skön som helst.
Sen så kanske andra tycker att den ska sitta på ett annat sätt men enligt mig sitter den perfekt ;P

Men men annars så har det varit sjuukt mycket på jobbet.
Vi har Basar denna vecka och ja ser framemot den och när den är över ;)

Ha en riktigt bra vecka.
Ska lägga upp lite bilder när jag har julpyntat färdigt.

Kommentarer
Postat av: Carro

haha härligt gumman. miss you!

2009-12-01 @ 08:44:00
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Micha

HAHAHA, fy fan vad rolig du är! ;)

2009-12-07 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0