Mormor..

Idag kom min moster ner från kontoret precis innan min rast och sa :Gumman ja måste till sjukhuset, din mamma har hämtat mormor hon mår inge bra.
Inge bra..eventuellt en stroke.
Dom lovade att dom skulle ringa men har inte gjort det och ja väntar fortfarande...

Jag älskar min mormor. Hon och ja brukar prata i telefon jätte mycket och ses och äta middag. Men den här hösten har vi inte gjort det lika mycket. Jag har inte haft "tid" *suck*

Ensam och rädd.
Känns som om jag är 5 år igen, förstår inte varför nu...varför mormor.

Saknar honom och för en gång skull vara vi inne på FB samtidigt fick chansen att prata me honom lite och han försökte lugna mig..blev faktiskt lite irriterad...på mig själv.

Kände Åhhh va ja önskar att han fanns där vid min sida och stöttade som när min farmor gjorde illa sig eller när min gammel morbror var dålig. men icke sa nicke.
Jag tackade för de omtänksamma orden och fortsatte att bearbeta det som pågår med hjälp av mina underbara kollegor.

Behöver stöd av mina vänner....orkar snart inge med.....:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0