Glad Påsk!!

Igår sjöng vi i kyrkan och grillade hemma hos mor och far efteråt med några goa vänner.
På kvällen åkte mamma och jag och hälsade på mormor på rehabiliteringshemmet....*suck*
så himla jobbigt att se henne så där trött och sliten men hon blir bättre snart hoppas jag...
Idag har varit fantastiskt bra började dagen med att Bruncha med min kusin och hennes fästman hemma hos mina föräldrar, han var genom goo helt otroligt underbar och fantastisk..så glad för hennes skull.
Vid två tiden åkte jag över till min moster det var mysigt släkten samlades och firade påsk ihop.
Sen åkte jag, mamma, Pernila & Kelly och hälsade på Mormor på rehaben.
Nu sitter jag här och myser...
Jag hade tänkt mig att jag skulle må skumt nu runt påsk men jag mår faktiskt väldigt bra och det är...det är....sköönt.
Jag saknar honom för att jag minns vad vi brukade göra runt om påsk men samtidigt så känner jag att jag är så tacksam att jag får vara med min familj på såna här speciella tillfällen...det är underbart.
Såååå glad påsk på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0