Så det kan va..

Igår innan jag kom till jobbet städade jag hela lägenheten.
Jag åkte till jobbet sen hem.
Hann inte till träningen och det sög verkligen.
När jag kom hem åt jag tog det lugnt började fixa lite lätt me det ena och det andra och bestämde mig för att åka hem till mamma o pappa...då ringer telefonen..
Caroline och Chrippa ville hänga. Häärligt. Det var spontant och mysigt vi va hos Carro en stund sedan till Paddy's.
Efter det var det hem till Carro där vi låg vakna till halv tre och pratade.

Idag har jag varit hos mamma o pappa, vi har städat ur två utav vindarna.
Det var sjukt kul :) Hittade gamla dagböcker. Pappas fotbollströja från College mammas Rudbeckströja från 1978 hehe lite klänningar mina Buffalos. HAAHA det var härligt och kul.Fick chansen att jämnföra mina bebis bilder me Elvira in person. hehe och vi e väldigt lika.

Imorgon är det Familjegudstjänst i kyrkan. Det ska bli riktigt kul kören sjunger och jag är i dramat.
Efter det träning och sen vet man inte.



Fick håret färgat av en kompis i veckan...visst är man snygg me hättan på =P

Kommentarer
Postat av: jess

du vet att det blir krig om tröjjan från oss systrar som faktiskt GICK på rudbeck :P

2010-05-10 @ 12:46:21
URL: http://bohomama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0