Regn och rusk...


När jag vaknade imorse hörde jag regnet knacka på mitt fönster.

Min första tanke var åååh va skönt nu får blommorna lite vatten.

Inställningen när jag vaknade var att jag skulle ta på mig kläderna och dra direkt till jobbet och få in lite planeringstid.
Men när jag kom ut i vardagsrummet och såg regnet ösa ner tänkte jag om.
Jag gjorde i ordning en stor kopp te och satte mig med min gosiga morgonrock i soffan och slappnade av.

Jag älskar att kunna ta det lugnt hemma och sen dra på 6 min till jobbet. Det är såå skönt.
Ju mer jag bor här desto mer tacksam är jag för mitt hem. =D
Har snart bott här i 1 år och det känns helt otroligt.

I år är jag i Sverige på min födelsedag och det känns annorlunda. Jag är så van att vara ute och resa och inte ha vänner runt om mig på den dagen. Och plötsligt ska man vara hemma där folket finns. Troligen blir det bara att familjen som vill uppvakta ändå men just den känslan att vara i vardagen och fylla år =S känns lite blandat.

Ikväll blir det mys med Carolina och kanske några fler.
Och jag funderar på om inte man ska ta fram mixern och blanda några drinkar? hihi vi får väl se.

Just det när Sam tog studenten åkte han runt i en av dom finaste bilarna någonsin: Ford Mustang 2010
Och gissa vem som fick köra runt lite ;)



Livet känns tomt utan Mustangen men den skulle vara tillbaka på uthyrningen 18.30. Fällde nästan en tår när den åkte hem =P


Kommentarer
Postat av: Carro

lite drinkar låter ju trevligt hihi ;) pratade med Caroline och hon skulle hem till Lina, föreslog att vi kunde slå ihop oss men hon skulle höra med Lina först, kanske blir lite stökigt med alla oss där med barnen å så. hon skulle ringa när hon slutat iaf! du kanske inte läser det här innan vi hörs på telefon iof, men då får jag berätta det där me hihi. puss!

2010-06-11 @ 14:29:15
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0