Regn, regn och sol.

Nu så har man kommit fram till söndagen. Gillar verkligen söndagar det är mysdagen=)

I fredags fick jag stänga på jobbet sedan bar det iväg till Zumba på Friskis och Svettis i Sollentuna.
Riktigt kul och skönt alla borde prova Zumba.
Efter lite förvirring fick jag o Carolina tag på varann. Vi satt hemma hos mig och gjorde StrawvberryDaquries riktigt goda var dom.
Sen ringde Caroline och då blev det häng hemma hos Lina. Underbara människor, roliga diskussioner och mycket sång.
Lördagen var lite mulen men Carolina och jag drog oss in till stan i alla fall =)
Vi besökte Stockholm Love eller Love Stockholm eller äähhhh vad det nu kallas.
Vi gick runt lite och såg oss omkring. Jag skrev ett kärleksbrev som dom kommer skicka upp med en ballong, för skojs skull så skrev jag min email.Vi får väl se om någon hör av sig eller om alla kärleksbreven hamnar i vattnet :P
Efter det åt vi på TGIF sedan gick vi till Kungsträdgården igen o sån på någon Dance Crew battle och sen en Dansgrupp från Göteborg som framförde nåt riktigt tufft
Efter det såg vi Petter uppträda och det var härligt att se. 
Sen hoppade vi in på Rigoletto och köpte biljetter till Prince of Persia. Den var faktiskt bra. Biceps muuums!

Sen var det hemfärd. När jag kom hem fanns det i mixern två Strawberry Daquries kvar =D såå ja passade på med lite lördagsmys och en skön film som kallas  "Across the Univers".

En riktigt skön och spontan helg och det känns underbart =)


Kommentarer
Postat av: Carro

tack för helgen honey! är så härligt att hänga med dig :) love you!

2010-06-13 @ 11:46:37
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0