Annorlunda...

jag har inte sett på tv sen ja kom hem från skolan.
Har inte tid och nu ska jag upp igen på söndag kväll.
Ångest den stora tentan är på måndag men ja klarade B delen så håll tummarna, be, korsa fingrarna vad det nu är ni gör så att ja klarar denna oxå :D
Allt känns konstigt att läsa..pedagogik... bara det att när man har jobbat inom barnschen i 4 år..så känner man VARFÖR måste ja läsa om detta GE mig pappret som intygar att ja kan-!!!!
Haha men men det är intressant och kul får bara mitt huvud att snurra.
Sova kan ja inte hällde i mig en kanna kaffe för att ta mig igenom en av böckerna..BIG MISSTAKE!! nu blir det ingen sömn...kan inte förmå mig att läsa heller då min kropp vill sova men inte mitt huvud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0