Plugg...

Nu har det verkligen börjat.
Provade på att tenta av en del av tentan i förväg i måndags...haha gick halvbra måste jag påstå men det blir bara att plugga hårdare.
hade kul när ja försökte tenta av den i alla falll...riktigt think on you feet.
Men jobbigt. Man vill ju klara det liksom men tar inte ut nåt i förskott ska plugga hårdare den delen så att om ja inte vilket ja tror att ja inte gjort måste tenta om den delen på riktiga tentan så kommer jag i alla fall vara mer redo för den.
Sammanfattningens inlämnings uppgiften jag gjorde till skolan är redan inlämnad så det känns skönt skicka in den i söndags den skulle senast vara inne imorn d känns bra.

Ikväll har ja tagit ledigt från pluggandet. pluggade innan kören o nu e ja lite ledig. tar igen det imorgon och resten av veckan :D samt helgen.
Två veckor till tentan...Och ja tänker minsann göra mitt bästa för att klara det :D

Några tips på hur man kan få in info på bästa sätt?

Kommentarer
Postat av: Carro

det bästa är att inte plugga hemma där du har saker som distraherar dig.. ett annat tips är inte för sent på kvällen :) annars är såklart det bästa att plugga tillsammans med någon annan men blir nog lite svårt i ditt fall! lycka till honey :)

2010-09-15 @ 09:52:26
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jepp jag tog bilden, men då va det inte sommar, utan redan höst :)

2010-09-16 @ 15:00:04
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0