Att fånga dagen...




Den här helgen har varit en underbar och spontan helg. Tomas storasyster är här på besök från Australien så vi bokade träff med henne samt Tomas mor i Uppsala. Efter en mysig picknick bestämde vi oss för att följa med dem hem till Gimo...Till min stora förlust insåg jag att min mobil telefon var hemma i stockholm.....jag har aldrig insett hur beroende jag är utav den :S

Efter en härlig sovmorgon så promenerade vi till en av Carinas(Tomas mors) vänner på fika efter det studsa vi förbi hans far på lite mys och prat. Sedan for vi med till Arlanda för att hämta tomas lillasyster. Efter det åkte vi hem för att möta upp Morgan och ta en sväng förbi Dunder och brak. Det var trevligt. Sen åkte jag och Tomas hem och såg på Ella enchanted. Och nu sitter vi och myser framför tv:n tillsammans innan han skall åka hem.

Något jag älskar med våra helger tillsammans är att vi alltid passar på att göra saker. Det kan vara att träffa vänner eller att umgås med varandras familjer. Eller andra saker. Vi ser till att ta tillvara på helgen på bästa möjliga sätt. Vi ser till att fånga dagen. And make each day count. Jag tror att det är viktigt i alla förhållanden att passa på och att fånga de små ögonblicken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0