Glad Påsk!

Nu har påsken kommit och gått.
Tomas har precis lämnat mig ensam kvar i min lägenhet. Ikväll blir det en webföreläsning och eventuellt se en film :)
Det har varit en mysig påsk.
I fredags började jag dagen med att vara i kyrkan och sjunga med Lollo kören. =) vid 1 tiden kom älsklingen ner på besök. Sedan på kvällen var Tomas och Jag ute med Kerstin & Dennis på Texas Longhorn. Det var super mysigt efter middagen gick vi hem till dem och pratade och mös :D
I lördags firade vi Pernilla på Edsbacka Wärdshus hennes underbara svärfar bjöd oss på Lunch buffé sedan fortsatte vi firandet hemma hos Stiighs.  Lördags kvällen tillbringades i matkoma på soffan.
Söndagen tillbringades först i kyrkan följt av en mys eftermiddag sedan drog min karl hemåt igen :( Men vi ses om 6 dagar.
Nu ska jag plugga lite innan kvällen är helt förbi :D
Ett ordentligt inlägg kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0