Just another day in härnösand ;)

Jahopp nu är man halvvägs in i skolveckan.
Ser på ett sätt fram emot att komma hem så man kan sänka tänderna i den nya litteratur som levererats idag till min brevlåda hemma i Sollentuna. Men icke sa nicke.
Jag gillar verkligen att vara i Härnösand. Jag trodde aldrig jag skulle tycka det men att gå i skolan är verkligen kul.
Man flummar med kursare på rasterna och sen har man ibland oftast givande föreläsningar som man verkligen kan dra nytta av.

Ikväll blir det först lite mys med älsklingen innan han ska iväg på bandy sen blir det att rymma hemifrån.
Anledningen till att jag ska rymma har att göra med att Tomas och Stefan ska se på fotboll höhö
fotboll kan va kul jag säger inte det men jag tror jag hellre umgås med flickorna uppe på Rosenbäcken ;)
Efter flum där lär det bli att åka hem och se ett avsnitt av Gossipgirl innan jag lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0