Motivation

Vaknar upp idag och känner att jag saknar totalt motivationen att gå upp!
Jag har ett fullspäckat schema framför mig så varför går jag inte upp?

Inatt drömde jag en mardröm. Min familj och jag var ute på rymmen på grund av någonting som jag hade gjort.
Min familj ville skydda mig men ville inte att jag skulle vara ensam så i drömmen hade vi varit på rymmen ett tag. Tomas var också där.  Jag vaknade precis när min far i drömmen bad en bön om att vi alla skulle vara beskyddade tills att vi alla ses igen. Medan han bad tjuvkikade jag ut genom fönstret och ser hur skurkarna börjar närma sig.
Jag mande alla att skynda sig ut genom en lucka i golvet kramade dem farväl, kysste tomas och sen vaknade jag.

visst är det fantastiskt vad en dröm kan påverka en... vaknade och kände mig ensam, rädd och kall...not my favorite feelings ;)



Men det var bara en dröm...läskigt ibland hur verkliga drömmar kan kännas. Nu blir det en kopp kaffe för att locka till mig lite motivation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0