Ovanligt?

Framtiden...
Ibland kan jag bli rädd för det som jag står in för inom de kommande åren:

1. Bröllop
2. Ihop flytt
3. Zumba utbildnings fortsättning
3. Examen
4. Introduktionsåret

Känns som om jag haft allting utstakat under de senaste åren. Detta gör att jag blir nervös när jag tänker på att de kommer närmare och närmare...

Kalla mig fånig, fjönig, larvig, mesig..kalla mig vad du vill jag bryr mig inte.
Jag känner som jag gör och det blir inte lättare när jag inser att i sommar kommer jag attt få börja planera mitt & tomas bröllop...HELT SJUKT!!!! Jag är så ivrig och vill helst börja planera nu men det jag har lovat mig själv att planera i sommar.

känns som en dröm som är för bra för att vara sann. Känns som om jag kommer vakna imorgon och inse att allt varit en dröm. Att jag fortfarande är 14 och bor i mitt lila rum på ovanvåningen hemma hos mamma och pappa och är olyckligt kär i nån kändis.
Jag tror skol tankarna har förvirrat min hjärna..bäst att ringa tomas så han kan hjälpa mig reda ut dom :D

Är det ovanligt att vara nervös? Eller är det normalt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0