Nu är man tilllbaka på jobbet igen..

Efter en mysíg helg ute på landet kommer man hem och ska umgås med sin egna familj. Det är i alla fall vad jag tycker om att göra.
Är nog lite av en familjegris.
Familjen kommer först i alla lägen.
Spenderade min lediga dag igår  med att dega på soffan umgås med familjen picknicka på ett berg me kilen och träffa en tjejkompis och hennes bebis.
Leahs lilla James var den sötaste lilla knodden jag sett på länge.

Men men som sagt tillbaka på jobbet igen.
Allt rullar på som vanligt och det som väntas ikväll är en romantisk middag för två.
Inte mina ord hans....så vi får väl se om det inbär Kebab från grillen i centrum eller ifall han verkligen har planerat nåt.*hoppas*

Annars har jag inte så mycket att rapportera.
ska på lägenhetsvisning på söndag.
(håll tummarna)

Kommentarer
Postat av: Carro

hoppas han verkligen har planerat nåt romantiskt :D du får berätta sen! puss

2009-04-15 @ 19:01:17
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0