Amelia..

Okej okej okej är det bara jag som är dum nog att inte fatta att man prenumererat på amelia i 6 månader?
HAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHaha

Alltid varit intressanta saker att läsa om helt okej tidning.
Jag fick lite räkningar betalade allt i högen grubblade inte så mycke på det fick en till tidning tänkte inte mer på det
betalade inte den räkningen eftersom ja inte ville prenumerera på tidningen.....tydligen hade jag en skuld hos Amelia.
Så där 278 men det är 278 kronor i alla fall....man kan lägga det på lite allt möjligt...en jacka...mat...bensin.

Men men betalade skulden fick en ny räkning i veckan, sa upp mitt konto hos dom och hör och häpna....Idag får jag något riiktigt skumt i brevlådan.

Ett värdebevis på 1 eller 2 gratis nätter på något av de angivna hotellen...frukost och middag ingår ej men i alla fall.

Varför skickar man ut en sån till nån som sagt upp sitt konto?

Kan det vara så att jag äntligen börjar få lite medvind?

Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha du fick mig att skratta såhär på morgonkvisten :) du är bäst!



jag kör upp 14:45.. skickar ett sms vare sig det sket sig eller gick vägen! puss!

2009-08-13 @ 08:14:03
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0