Cykel.

I helgen kom Kelly hem från Japan... JIHU!
Saknade henne jätte mycke så det var roligt.
Vi drack vin, grillade, packade i hennes rum och åkte ut till IKEA.

Vid IKEA finns sportex och på sportex hade dom cyklar.
Jessie har fått för sig att hon ska ha en cykel varpå lillasyster Amanda skriker JA ME! haha

Sanningen är att jag kan behöva en cykel, jag bor nära till jobbet och skulle tjäna in pengarna jag lägger på bensin varje morgon. + att om jag värvar cyklande och promenerande får jag gratis motion=)
Eller hur Rebecka är det inte så man ska tänka? (kommer gärna på fika till alpstugan)

Den köpte ja igår, den är Rosa heter Drottningholm och har märket Kungs,
Så söt jag ska fota och så ni får se den.
Den har bara 3 växlar men behöver man mer än så?

Nu måste jag till jobbet ska prov cykla får se hur det går ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0