Kräftskivan

Lördagen var kaos som sagt hann med allt på min lilla lista och en sak till.

Efter att vi fixat i Kellys lägenhet var jag täckt i färg från topp till tå och då menar jag tääääckt.

Men men efter vi var klara där åkte vi hem hit och hängde upp hyllan i hallen, spegeln, mina skyltar och försökte borra ett hål för ljuslyktan men hade fel borr.


Lägenhet såg riktigt fin ut råkade slå sönder en glaslykta och fick upp alla bitar förutom en men när Dennis o Kerstin kom hittade Dennis en liten bit så gästerna fick ha på sig skor eller tofflor.


Vi hade riktigt trevligt det var jag, Kerstin,Dennis,Fredrik,Helena,Davood,Suzette,Colle,Shami & Ulf.

(uppskriva i den ordning dom kom ingen favorisering men om ja skulle favorisera vet ni vilka ni är =P)


Shami & Ulf hade med sig två riktig goda pajer, vi andra sörplade och knäckte och ja gjorde de man inte skulle vilja att en jätte kräfta skulle göra till oss;)


Vi satte upp långbord ute på uteplatsen och satt där med dekorationer hela kvällen och sjöng och hade helt enkelt jättetrevligt.


Får alltid lite skuldkänslor när man vet att man kunde bjudit in fler till skivan men känner också att då det var första gången jag hade mer än 4 över samtidigt kanske man skulle mjukstarta för grannarnas skull. + om vi skulle varit fler hade vi blivit tvungna att sitta inne.


Vid 10 över 1 åkte de sista, dom var så snälla och hjälpte mig städa innan de gick.

Det var en fantastisk kväll och jag tackar alla som var där för er medverkan=)


Idag var jag på Grönalund med familjen.

Det var jättemysigt.

Vi åkte berg och dal banor och gick i lustig eller ska man säga svettiga huset? Sååå kvavt idag där inne ursch.

Men min stora besvikelse var INSANE....här har man hört reklamer om den där dom skriker och skriker. 

Min upplevelse kan sammanfattas med tanken efter: Was that it?


Visst bortskämd är man har åkt berg och dal banorna på Six Flags i Usa och på Disney men när nånting har blivit uppbyggt till något större än vad det är i Media så blir man lite besviken.


Blev ingen friskis idag då vi var där så länge. Får ta igen det med att cykla till jobbet imorgon.

Nu ska jag krypa ner i min varma säng med min bok. 


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det var lite synd att man inte var inbjuden!! :p

2009-08-10 @ 06:51:07
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: Carro

låter som ni haft en härlig kräftskiva! :)



jag tror det beror på om man har bokat den privat eller genom körskolan. läste lite på deras hemsida (halkbanan) å det verkar som man sitter ensam i bilen.. vi får se hur det går!



ja teorin går säkert bra, bara jag som kände mig lite uppgiven för tillfället!



miss you honey. puss

2009-08-10 @ 08:58:58
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0