Problematik!

Jag har ett riktigt problem.
Idag fick jag något lite besvärande i posten....
Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig igenom det här...känns tungt.
Känns som om jag önskar att han fortfarande fanns där för att hjälpa mig behålla självbehärskningen.
Han var alltid så bra på sånt....sa alltid det man behövde höra när ingen annan ville säga det....tror jag ska ringa honom...
Jag tror jag måste ringa honom eller nån i alla fall men vem.

Jag fick ett brev idag och i det brevet fick jag ett MULTICARD!!!!
Oooooja ett kreditkort har redan ett som jag skaffade i november....hur ska jag kunna kontrollera det här.
Jag har hållit på att läsa Shopoholic böckerna och ja ni vet hur det är man garvar åt henne men det jobbiga är att jag vet exakt vilken känsla det är hon får....för att jag får den jag med varje gång jag shoppar...tihi.

och nu huuuuur ska ja kunna kontrollera mig han brukade alltid säga: Gumman behöver du verkligen den där? Köpte inte du precis några skor? Hur många väskor har du nu?

Tips?


Kommentarer
Postat av: Carro

då får låsa in kortet i ett skrin å be nån gömma det!

det är bara killar som kan få en att behålla självbehärskningen.. jag vet inte om jag hade lyckats hjälpa dig ;)

puss!

2009-08-11 @ 22:45:44
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0