Punka!

Min fantastisk vackra cykel fick punka på vägen hem idag....såååå irriterande har haft cykeln i en och en halv vecka och såå får den punka?*suck*

I tisdags hade någon smällt sönder en busskur så jag körde upp på gräset med cykeln antar att det fanns glas där med och att ja haft smyyyg punka i några dagar....äääh-

Idag tog min söta rara underbara Carolina körkort....och det betyder att jag spånar på vart vi ska på roadtrip nästa sommar...kan hända att Björn har lite invändningar om jag kidnappar hans sambo men det får han leva med. Och om Carolina inte vill får hon nog plats i min bagagelucka så kan ja ta ut henne när vi kommit till Bryssel så kan hon få köra lite =P

Ikväll har jag varit hemma hos mamma och pappa och hjälpt Kelly packa ihop sitt gamla rum.
Så mycket som ska packas bara :) Men jag tror det kommer gå bra.

Sen såå har jag samtalat med min kära mormor som är i finland. Hon håller på att bygga en liten stuga till mig och Kelly.
Den kommer ha två rum med separata ingångar utifrån.
Ska bli skönt att få ett eget litet kryp in. Med att det är en så kallad "friggebo" så kallar vi våran nya stuga: A friggen-mansion.hihii

Ikväll har jag läst ut En shoppoholic säger JA. riktigt bra faktiskt har läst 3 av fem böcker nu och känner att det är dags att köpa de resterande ;) Gillar verkligen shoppoholic serien, så lättsamt skrivet och man kan identifiera sig med huvudkaraktären.hehe

Men men imorgon blir det en promenad till jobbet om jag inte är så lat så att jag tar bilen....beror faktiskt på ifall det regnar när jag vaknar.

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe va söt du är :) klart vi ska ta en roadtripp nästa sommar!! kommer bli asballt :D

2009-08-14 @ 09:56:13
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0