Slut på det roliga.

I fredags hade jag det jätte mysigt med Carolina och Julia.
Vi åt middag hemma hos mig och sedan drog vi till Carolina och åt tårta med hennes familj och efter det drog vi in till studio 54.
härligt =)

Morgan våran hjälte hämtade oss när vi skulle hem...ojojoj va ont ja hade i fötterna...nya skor:D
Men snygga och tacksam för flip-flopsen som låg i väskan.

Lördagen klippte jag håret. Blev riktigt bra faktiskt.
Läste en bok och mös.

Söndag kyrkans återsamlingsfest.
Grymt kul Sumo-dräkter & hoppborg & grillning ;)
Var en riktigt mysig eftermiddag.

Mötte upp med Emmma och åkte ut till Vallentuna, sedan tog jag en tur förbi mamma och pappa och hängde lite med dom :)

Nu försöker jag desperat slita mig från datorn och montera ihop en hylla men kan inte riktig få loss fingrarna från tangentbordet ;)



/ Carolina. Jag saknar dig redan. Du är en fantastisk underbar person tack för att du tog dig tid att träffa mig nu när du var hemma. Älskar dig gumman. Ses snart.Pusss

Kommentarer
Postat av: Carro

va glad jag blir! jag har alltid tid för dig my love!

2009-08-31 @ 11:22:47
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Carro

amandaa! du har inte uppdaterat på alltför länge!! å nääär kommer du ner till mig? :)

2009-09-06 @ 22:39:01
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0