Solen är livet ;)

Jag älskar när solen tittar fram i stockholm.
Det är som om de trista människorna byts ut mot pigga glada människor, alla är sugna på att göra nåt typ hela tiden.

Igår var jag med Caroline på Norrvikens krog jättemysigt åt middag och drack vin, träffade en vän till carro sen drog vi hem till mig en stund innan det var sängdags.

Jag har varit så sjukt duktig denna vecka, köpte cykeln i måndags cyklar varje dag va på friskis igår.

Nu när annat känns tungt så är det såååå skönt att vara ute och röra på sig, på gång liksom.
Jag har bokat in en massa saker här framöver.
1.Måla med Kelly i hennes lägenhet.
2.Kräftskiva med ett härligt gäng.
3.Grönalund
4.Spela in en låt till en barnskiva.
Och det är bara det jag har inbokat i helgen.

Motion och sysselsättning är nog dom sakerna som kommer hjälpa mig att få tag på fotfästet igen.

Det enda positiva med att gå igenom en kris i sitt liv är att man lär känna sig själv bättre och bättre.
Jag vet vem jag är och vad jag står för, jag är stolt över mig själv och den jag är.

Andra tips på vad man kan göra`?

Kommentarer
Postat av: Carro

Du kan boka resan ner till mig!!! :D



Jag laddar ner det (ssshh säg inte till nån!) men man kan kanske se det på Kanal 5's hemsida? Du kan ju kolla iaf :) Dom har ju fortfarande en del kvar i Sverige av säsongen.



Jag tror det kommer gå vägen! Tack vännen!

Puss

2009-08-07 @ 09:08:08
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0