Städa och boka ;)

Nu är det en dag kvar till den stora fantastiska kräftskivan...he he
Vad betyder det?

STÄDA! Okej okej alla som har varit hemma hos mig vet att jag aldrig låter saker förfalla helt och hållet......faktiskt sant.
Jag är bra på att plocka efter mig själv men nu känns det pirrigt och jobbigt.
Imorgon kommer folk som aldrig varit här hem till mig för att se mitt hem och umgås då vill man att det ska se så bra ut som möjligt. Mina citat vill ja ha upp på väggen min hylla vill jag ska hängas och spegeln måste upp för i hela friden.
Måste dammsuga och svabba, damma osv men det går fort.

Nästa grej ja måste göra är boka resa ner till Carolina ska bara välja helg med henne så bokar ja resan. Måste ifrån stockholm NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0