Stephenie Meyer

Jag har läst böckerna: Om jag kunde drömma, När jag hör din röst & Ljudet av ditt hjärta inom loppet av en vecka....helt sjukt! Imorgon får jag nästa bok av min kollega.

Det inressanta med böckerna Stephenie skriver är att dom får en att tänka... och då menar jag tänka påriktigt.
Jag har börjat nysta i mig själv vad vill jag ha vart är jag på väg sånna tankar.

Böckerna är fyllda med spänning, kärlek & Vänskap och lite lite lite Beslutsångest....hahahhahhaha
Men men jag älskar dom och ser framemot den sista.

Det sjukaste av allt är att jag kan inte fatta att jag just nu sitter och skriver om böcker.
Jag har då aldrig varit en boktjej. ALDRIG och sen i januari har jag läst många många många böcker bara i sommar eller från juni till nu har jag läst 8 böcker inte illa för att vara jag ;)

Men men nu sitter jag i valet och kvalet ifall jag ska åka och möta upp med Caroline...vi får se hur ja gör.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja du har haft det tufft gumman! Känns ändå som jag kunde hört av mig mer än vad jag har gjort, ska bli bättring på den fronten.



Känns lite sent å ringa nu så jag svarar här å ringer imorrn :)

Mamma frågade mig idag vad jag skulle göra på fredag, dom ville tydligen fira mig med familjen (lite sent påtänkt kanske..) så jag sa det går väl bra men jag får nog sticka efter maten. Då va problemet att Sussi skulle inte komma hit förrän vid 9-10 nån gång för att hon jobbade, och då undrade mamma ifall inte ni ville komma hit och äta tårta så kan vi gå ut efter det sen? Jag sa att jag skulle fundera på saken å höra med er. Jag vill ju jättegärna se din lägenhet men jag kanske hinner komma förbi en stund på eftermiddan? När slutar du på fredag? Många frågor, bättre jag ringer istället hehe. Du kanske inte hinner läsa detta innan ändå :) puss!

2009-08-27 @ 00:38:18
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0