Dagens idé´!!

Nu börjar det spåra ur....
Sitter och kollar biljetter till finland, Lund eller till och med Paris..
Har fått för mig att jag ska åka ifrån stockholm ikväll eller imorgon!

Snart när telefonen ringer och jag får höra någon utifråns röst kommer min rese-idé spricka men tills dess...
åker jag.

Varför inte?! Skulle helst vilja dra till New York eller Italien men har liksom inte fått me mig nån som vill åka.
Och vem vill egentligen vara på ett av dom två ställlena ensam på nyårsafton?
Flygre ja till Lund, Paris eller Finland har jag i sällskap ;)

Man kan alltid drömma....om två veckor kommer jag att vara i Paris så ja antar att jag kan vänta tills dess...

Kommentarer
Postat av: Carro

jaaaaaaaaa! kom till Lund :D

2009-12-28 @ 15:48:00
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0