Gott nytt år!


Ikväll smäller det.
Vad betyder ett nytt år?

Det är en ny start, ett nytt kapitel.

Ett år sen hade jag aldrig trott att jag sutit i Norrviken i min nya lägenhet,singel och skrivit detta inlägg.
Det bevisar att vad som helst kan hända på ett år ochsom jag ser det kan detta år bara bli BÄTTRE än året som varit.


Ser framemot kvällen med goa och glada människor.
Ska ringa o ta reda var när och hur :D

Jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll har tre kläningar att välja mellan känner mig förvirrad :)
Svart är stilrent, grönt är skönt och lila är vackert :S oh well.
haha

Men men Gott nytt år och jag hoppas att detta kommande år blir riktigt bra för just DIG!


Kommentarer
Postat av: spacestore

gott nytt år! ;D

2009-12-31 @ 11:34:45
URL: http://spacestore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0