Längsta dagen i mitt liv...

Idag firade vi Lucia på jobbet.
För mig började allt det i fredags då vi var kort om folk och ja behövde ställa i ordning saker innan helgen så vi skulle ha mindre att göra på måndag morgon.
På söndagen åkte jag till jobbet hämtade kortet vi handlar på och handlade allt vi behövde, åkte tillbaka och ställde i ordning alla stolar så vi skulle slippa det på morgonen.

Måndag morgon.
Kom på när ja höll på att somna att vi inte hade några marschaller och inte köpt juice. Så ja ställde larmet på 05.50 så att ja skulle hinna innan ja tänkt vara på jobbet 06.40.
Vilket jag gjorde var bara tvungen att åka till två olika Statoil.

Sen så kom man till jobbet och med lite hårt jobb fick vi till ett bra Lucia firande tror jag i alla fall...

Problemet är bara att det var jag som skulle stänga idag.
I vanliga fall börjar jag 9.15 på måndagar idag har jag varit i gång sen tio i sex....jag är ganska så slut.

Mina batterier höll i sig ända in i slutet som tur var och nu tror jag att jag kommer att svimma närsomhelst.

Jag kan lova er att vi ALDRIG!!! kommer ha ett Lucia firande på en måndag igen.

Har man en dag innan som exempelvis hade vi haft firandet i fredags hade vi kunnat handla och ställa i ordning på kvällen innan inte ta allt bit vis... =D men man lär sig av sina misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0