Varför känns allt mörkt?

Idag såg jag ut ur mitt fönster och blev lycklig.
SNÖ = LJUS!

Detta mörker är förbi och nu kommer ljuset tillbaka..äntligen.

Men så blir det dax för rast och då surfar man lite fritt på nätet, helt plötsligt tänker man på att julen är på väg och då känns det mörkt för någon anledning.

Jag tror jag har listat ut varför det blir mörkt ibland.

Sen jag och min kille gjorde slut har jag gått framåt.
Jag tränar, umgås med vänner och gör saker för mig och blivit så mycket starkare och mer självsäker på mig själv.
Men det är nog just det attt så här års så saknar man i mörkret att kunna mysa med den man älskar.

Sen i november då alla våra släkttraditioner drog i gång har jag känt mig till och från lite "ensam".
De senaste 4 åren hade man någon vid sin sida vid alla de tillfällena och nu står man liksom själv.
Men men det gör en starkare och när man tagit sig igenom dom första traditionerna så blir det lättare.

Det är därför jag inte orkat skriva kändes som om allt skulle låtit så trist.
Men nu är det nya året på intåg och jag känner på mig att 2010 kommer att bli ett riktigt bra år.


Wow allt kändes mörkt men med att jag fick ventilera mig här känns allt mycket lättare....skumt =)


Kommentarer
Postat av: Carr

you can do it babe! du har en så underbar familj så du kommer knappast känna dig ensam :) den 23 kommer jag upp å stannar till den 28. vilken dag har du tid att julmysa med mig? :) puss!

2009-12-15 @ 13:20:19
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0