Det blir bättre och bättre dag för dag...

Sjung Haleluja det blir bättre och bättre dag för dag synes vägen stund om lång så stäm upp en jubelsång sjung ja sjung haleluja..

Den understryckta biten vet inte om man stavar eller sjunger så men så sjunger jag där...hahahaha
Kommer ni ihåg den sången mina kära fredaxare...härliga tider.

Jag älskade fredax tiden. Var en härlig grupp människor som samlades på fredagar och lördagar bara för att det var så kul att vara med varann.

I veckorna träffades vi alltid på Mcdonalds i Sollentuna centrum. Good times.
Däremot mjukglass och pommes näää känner inte samma sak för det som jag gjorde då.=)

Gula villan...wow vilka minnen.
Spelade ingen roll ifall vi var hemma hos nån, i kyrkan eller bara ute på byggden, vart vi än gick var vi alltid ett gäng på 12 personer minst. härligt härligt härliga tider.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Den låten har jag på hjärnan många ggr. i månaden faktiskt. Och det är så rätt sjunget så (hoppas jag, för så sjunger jag också)



Den tiden. Den kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat, och den tiden kommer aldrig bli annat än ljuvliga minnen och underbara människor. Jag är så glad för de åren.

2009-02-06 @ 12:17:57
URL: http://nanos.blogg.se/
Postat av: Carro

haha värst va du mobbar mig då :P



jag sjunger oxå så där ;)

fredaxtiden ja, jisses vilka härliga minnen man har! sitter här å ler för mig själv nu :)

2009-02-06 @ 14:55:05
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Mandy

Visst var det en underbar tid.hehe

2009-02-06 @ 15:35:35
URL: http://trustworthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0