En ny dag.

På torsdag kommer ett par som vill se på min lägenhet. Deras lägenhet ligger i sundbyberg/hallonbergen. Det är en etage lägenhet på 69 kvm. Kan vara nåt vem vet. Är bara rädd för att jag ska ha blivit så desperat att jag tar vad som helst snart. Igår var en låg dag allt kändes så huller om buller och helt enkelt dåligt. Men idag....idag har jag kören. ååååh så jag älskar att få sjunga. Det är dags att tänka framåt börja ta tag i mitt liv och mitt album. Innan 2009 är slut måste den vara klar. Idag känns allt inte lika tungt och det känns skönt. Jag hatar att vara irriterad och stressad, det påverkar dom som är mig närmast mest. På jobbet är det inga problem där är man och följer sina rutiner med sitt leende dag ut och dag in. Men det är när man slappnar av när man kommit hem som man känner stressen på riktigt. Och det är då den kan visa sig för dom man älskar. hehehe stackars dom. Men men no more drama, no more stress. Allting kommer att lösa sig. Hoppas ni får en lika bra dag som jag tänker ha.=)

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-10 @ 13:14:29
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det hoppas jag att jag får.. Och du ska se att det löser sig snart, det är bara att hålla ut så kommer lägenheten hitta dig tillslut :)

2009-02-10 @ 13:58:24
URL: http://nanos.blogg.se/
Postat av: Carro

allting löser dig alltid till slut, kanske inte på sättet man tänkt bara :)



jag vet inte när jag kommer upp.. hade tänkt åka upp i slutet av mars men funderar på å spara pengarna istället till körkort å flytt å så å åka upp till påsk istället! när kommer du å hälsar på?!?!?!? ;) puss!

2009-02-11 @ 13:27:38
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Caroline

MANDA!! Nya inlägg väntas förväntasfullt på!! :) ;) Puss

2009-02-18 @ 08:41:58
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0