Lägenheten..

Det var ett par här tillsammans med sin lilla bebis och kollade på lägenheten i måndags. Dom var riktigt intresserad och bad mig komma hem till dom på torsdag. I går skulle jag ha åkt till dom vid fem tiden men fick ett sms klockan 14 där det stog: Hej, vi har hittat våran dröm lägenhet, din var jätte fin men lite mindre än den andra. Mvh Shit va irriterande. Dom hade en etage våning i sundbyberg. Mitt stora problem är att jag får förhoppningar, som faller, när resten faller. Hur ska man kunna fokusera på andra saker när man lever i ovisshet om vart man ska ta vägen? Men men köpa eller byta köpa eller byta köpa eller byta köpa eller byta. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0