Lägenhets letande...

Jag har varit på jakt efter en ny lägenhet sen i höstas.
Jag har velat fram och tillbaka mellan att köpa och att byta den jag har nu.

Det frustrerande med min situation är att jag hållt på sen i slutet av november och känner mer och mer att jag behöver byta omgivning.

Jag vet att det finns många därute som skulle vara glada bara dom hade en lägenhet och det är jag inte bara glad utan även tacksam.
Känner bara att det tar sån otrolig tid.

och i helgen ska vi spendera ute i hans lägenhet och måla. och det klart man gör det för sin kille men samtigt blir man lite frustrerad.

Varför måste det ta sån otrolig tid. Jag hatar att inte veta vart jag ska flytta. Jag hatar att jag blir så irriterad.
Jag älskar att han stötar mig och finns där.

Igår var jag och kollade på en lägenhet i Solna. Den låg lite bakom järvakrog med fönster + balkong mot E18 och då menar jag inte så där 100meter bort utan att nedanför balkongen går E18. En 3:a hyran låg på 4300 idag betalar jag 6851 för min som är en 3:a.
Tanken slog mig när jag hade mitt påklistrade leende på:
Vill jag ha den här eller överväger jag endast att ta denna eftersom att det har tagit sån otrolig tid att hitta en lägenhet?

Jag har beslutat att tacka nej till lägenheten. Det är för mycket jobb. Förhoppningsvis finns lägenhet för mig därute nånstans.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej! Vad skoj att du hittat till bloggen :-) Min lokala mjölk regerar :-P Önskar dig en skön vecka! kraam

2009-02-08 @ 22:27:56
URL: http://skruttens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0