Lördag igen.

Börja dagen med att köra HIP HOP ABS. En fantastisk workout dvd som jag bara var tvungen att ha från tv-shop. Köp den!!! Jag blir ständigt mobbad av min familj för att jag föll för tv-shopens erbjudande..*suck* Men dom kommer alla att vara avundsjuka när jag och mina egna hip hop abs är på stranden i sommar...MUHAHAHHAHA Sen så var det bara att duscha och dra ut till killen och sätta igång med målandet. Efter en dags målande (inte för att jag målade lika mycket som jag satt och fikade men men) kommer man hem och ska laga mat så är det bara melodifestivalen på tv, suck. Jag gillar festivalen men har ingen favorit som deltar förutom Markoolio men han åkte ju ut. Var det bara jag som gillade hans fantastiska sång?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha svenne låtar.. Du har nog rätt, men de är bra svenne låtar iaf. ;) Skönt att du kommit igång på bloggen igen! ;) Puss

2009-02-22 @ 11:03:41
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0