Ska jag avskaffade på en gång?

Killen tycker att det är idiotiskt av mig att skaffa en blogg.

Gumman alla har bloggar nuförtiden ska du ha en för att det är trendigt eller?
Då förklarade jag att det kan va lite kul att ha den som lite av en dagbok online eller ett sätt att ge lite info till ens vänner online om vad som pågår i ens liv.
Hans svar på det var:
Jag ser inte meningen i att ha en dagbok online som vem som helst kan läsa. Vad finner dom är intressant av att höra att du inte kan väcka mig eller e trött eller vad det nu är. Om du vill göra det gör det men man kan ju lika gärna plocka upp telefonen.

Jag vet inte har han rätt eller inte.
Det allra privata i mitt liv vill jag nog hålla för mig själv.. men är det nåt fel i att bara tycka om att skriva?
Och att tycka om att läsa hur ens vänner uttrycker sig om sin vardag?
Om sina tankar?
Jag vet faktiskt inte, vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: Carro

neeej varför skulle det va nåt fel i det? om han tycker det är jobbigt att du skriver om honom så får du väl skriva om allt annat i ditt liv :) Björn har fått acceptera att jag skriver om honom haha, han har inget å säga till om ;)

2009-02-04 @ 07:28:56
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Petra

du kan hälsa att man är jävligt cool om man bloggar! :D blogg är kul! jag älskar din blogg så ta inte bort! :D

2009-02-04 @ 10:43:26
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0