Soul Night

För ungefär ett år sen åkte jag i min bil och lyssnade på lite old school soul och då kände jag att det skulle vara kul att göra en kväll me bara old school music.

Jag försökte dra igång det till den 8 november efter att jag fått tag i några få som verkade halvt intresserade.
Sedan kände jag nää..vi skjuter upp det till januari.

Så var det Januari och det var dags att se om det fanns ett intresse hos de musiker jag kände.
Och det fanns det. Vi repade i måndags igenom allt och sedan träffades vi igår på lördagen för att repa.

Allt gick inte lika smidigt som jag hade hoppats det blev lite strul med ljudet och det var lite för dämpat ljus där musikerna hade sina noter.

Men det kom folk en massa folk.
Jag tror att man själv blir så insnöad och vet vart musikerna spelade fel eller där jag sjöng fel och blir stressad över det medans dom som satt o lyssnade inte märkte det lika tydligt...förhoppningsvis.^=)

Det var kul att min familj kom, Petra och Leah kom, Caroline och Veronica kom,Bobby kom och att så många andra kom.
Det var en skön kväll och visst har man lärt sig mycket till nästa gång..,det kommer definitivt att bli en nästa gång=)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0