TA MIG TILLBAKA....

Jag älskar mitt liv och dom som är del av det. Men jag finner att jag ibland drömmer mig tillbaka till den där tiden då man inte behövde oroa sig för hur mycket telefonräkningen kommer att ligga på den här månaden. Jag gillar att bli äldre, varje år har med sig nya minnen och erfarenheter. Men ibland, ibland önskar jag att jag vaknade upp och kunde skrika åt brorsan att stänga av volymen på tv-spelet, gå ner till köket och äta frukost, lägga mig på soffan och bara vara, komma ner till tvättstugan där mamma redan har tvättat hälften av dom sakerna man behövde tvättade eftersom hon ändå skulle tvätta en mörkmaskin. Låtsas inte som om ni inte vet vilken tid jag egentligen menar....JAG MENAR DEN LATA TIDEN I VÅRA LIV DÄR VÅRA FÖRÄLDRAR VAR DOM SOM VAR ANSVARIGA FÖR ATT SAKER SKEDDE OCH BLEV GJORDA INTE VI....hahahaha

Kommentarer
Postat av: Carro

jag förstår precis vilken period du menar ;) tvättade iof mina kläder själv men maten stod alltid på bordet när det va matdags iaf, mamma fixade alla papper å telefonsamtal som man måste fixa nu, hon tog hand om en när man va sjuk o.s.v! skulle gärna vart 15 typ ett tag till.

2009-02-20 @ 21:45:36
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Mandy

Sant sant, hemma hos oss var det att om du har en vittröja att tvätta och det ligger annan vit tvätt släng in den också. ;) så jag tvättade då oxå hade ja inte gjort det hade jag nog inte fattat vad jag höll på med när jag flyttade ut och började tvätta mina egna kläder.=)

2009-02-21 @ 11:02:30
URL: http://trustworthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0