Trött tröttare tröttast.

Just nu har jag fullt upp.
Igår var det min kusins födelsedag vi firade till klockan 9 ( hon fyllde även 9) sen var det bara att åka hem till mamma och pappa för att se på superbowl inspelningen som dom hade gjort  natten innan. Go Stealers.=)

Kom till sängs kanske vid 12 och upp nästa dag kvart i sju.
Sen så klistrade man på glada ansiktet och åkte till jobbet.

Slutade jobba 4 det var då det blev intressant. Började åka från jobbet och ser en person stå med en resväska och tänkte:
Karin har typ en sån väska....shit det är Karin.
 
Slutade med att vi åkte till Stinsen och mötte upp min syster och Tine istället för att hon åkte hem till örebro.
Sen så började klockan närma sig sju....då börjar kören jag är med i : Sjung i Sollentuna.
Vi började åka mot kyrkan då ringde hennes syster körledaren, det va fel på tågen så hon hade lyckats ta sig till kista och väntade nu på en buss mot sollentuna.

Som den snälla körmedlem som jag är lät jag henne ta bussen...nä vi åkte och hämtade henne och kom till kyrkan ungefär 20 min innan kören började.

Jag förstår inte hur det kommer sig att man kan bli så glad av att vara på en körlektion.
Det är så härligt att få sjunga och spendera tid med sin moster och bara va.

Den stora frågan är varför jobbar jag inom förskolan då det är att sjunga och framträda som jag brinner för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0