Åska?!

Jag vaknade 4 gånger i natt låg och vred och vände på mig, kände mig så fruktansvärt ensam.
Saknar att vakna och känna sig trygg att någon finns där när man än behöver den.=(
Men men man stiger upp på morgonen ser sig i spegeln och går vidare, går framåt.
Styrkan finns inom mig det vet jag vissa dagar är bara lättare än andra.

Men men efter att ha skrivit förra inlägget fick jag ett sms där en av mina barndomsvänner skrivit att han skulle sätta sig på pubben och undrade om jag ville me. Riktigt trevligt faktiskt att få tänka på annat träffa hans vänner och bara umgås och släppa sånt som hänger över en.

Igår var jag och shoppade med mamma och Jessica jag hittade inget......okej nu ljög jag jag köpte en sommar present till min mamma och pappa ( en fin hylla till gästrummet dom ska ställa i ordning när dom kommer hem från finland som har speglar ovanför krokarna), tändstickor med ljusblått fodral, en disktrasa där det står: dream about tomorrow, remember yesterday and live now, 4 tabletter i lila och svart, ett par  jeans.......och 3 jackor.....hehhee ja var bara tvungen....lite shoppoholic varning men men.tihi

Nu ska jag bara hitta skor som matchar och sen kanske nån väska...har iofs ganska många därhemma vi får se hur jag gör.

Min lilla kusin Theo står här bredvid och vill leka med mig så jag kanske måsta ta tag i mig själv och göra nånting eventuellt duscha luktar lite härliigt efter min promenix me mamma i morse. 

Tjingeling så länge,  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0