Barnlåt!

Idag har jag haft en mysig efter middag med Jessie(inte min storasyster) vi fikade, lyssnade på bra musik och hade riktigt trevligt i ungefär 4 timmar. Nästa gång ska vi grilla och kanske köra hip hop abs om ja får bestämma.

Idag fick jag svar från mannen som letade efter en sångerska till att spela in barnmusik.
Han skickade över en demo på en låt som han är intresserad av att jag sjunger in.
Känns skumt, roligt, spännande.

Visst det är kanske inte låter såååå fantastiskt i era öron men i mina gör det det.
Varför?
Jo, för att jag tog ett nytt steg och skickade ut en demo, något jag borde gjort för längesen.

Ska fortsätta vända blicken framåt, fortsätta tänka på mig och ta dagen som den kommer.

Pappa kommer hem på måndag då tänker jag hoppa in i studion och spela in en bättre demo som jag kan skicka ut till några andra ställen.

För att om man aldrig tar chansen, om man aldrig vågar prova då kan man aldrig lyckas.


Kommentarer
Postat av: Carro

haha vad roligt! bättre än inget :) puss!

2009-07-30 @ 17:37:08
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0