BLAST FROM THE PAST!

Helt galet helt sjukt.

Allt började i tisdags.
Caroline och jag hade lite mysigt på min uteplats, drack lite vin och pratade en hel del.
Sen så igår när jag hade träffat killen och haft skit mysigt var jag på otroligt gott humör och kände att jag ville fortsätta vara det.
Jag har inge internet och inge tv just, det ska installeras men det kan ta två veckor till.*suck*
Men men så jag tänkte att eftersom Caroline bor lite längre upp i viby kanske jag kunde lura ut henne på en promenad.
Messade och fick tillbaka messet att hon var hos veronica och skulle vara där och att jag kunde komma och bada och umgås om jag ville.
Istället för att vara förståndig, jag menar jag skulle ju faktiskt öppna dagis idag, så sa jag: Kör på man lever bara en gång.
Sommarkänslor eller vad. CARPE DIEM!
Slängde ihop mina saker och sedan åkte jag när vi pratade i telefonen sa hon att resten av tjejerna var där, dom skulle iväg men vara kvar en stund till.
Plötsligt började jag se mig i spegeln och titta på mina kläder medans jag körde.
Det kändes precis som när man ska träffa en gammal pojkvän.
Tankarna: Varför satte jag inte på mig nåt annat? Jag har inte sminkat mig? Va sjukt att se dom alla igen? Är någon av dom sur på mig för det som en gång var? Våldsgästar jag deras häng?
och sen kom tanken: Bring it on=)

Det som har varit har varit.
Var sjukt kul att se dom alla igen och höra lite om vad dom gör nuförtiden.
Vi satt hos Veronica en stund sedan gick vi upp och badade.
Klockan blev ganska sååå mycke.
Caroline och jag tog en kopp te och pratade och gosade med hennes söta kattungar (hon var kattvakt) och sedan gick vi och la oss.
När jag vaknade tänkte jag shit har jag åkt tillbaka i tiden, vakna i tegelhagen gör man inte varje dag men kom till jobbet i tid.

Nu har man ont i magen men det får man ta när man dricker juice och en kopp kaffe innan man ätit en stadig frukost =)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sötnos!! Tack för två underbara dagar! Eller tre med imorse! Jag kom däremot försent till jobbet :S Orkade inte stressa, var för trött *skrattar.. KRAAAAAAMAR

2009-07-02 @ 08:33:36
URL: http://nanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0