Borta bra men hemma bäst.

Nu är man hemma igen.
Önskar att ja hade stannat kvar hade faktiskt skit kul i finland i år,
Men men så e man tillbaka i lägenheten och efter idag med allt mitt fixande börjar det verkligen se ut som om jag den rosa divan bor här.

Känns skönt att börja fatta i vilket skåp jag har tallrikar och i vilket jag har glas,
Om bara min tv funkade...men men.

Här är min plan.
Jag ska se till att ha packat och fixat så mycke ja kan till att mamma och pappa kommer hem, bra va?
i och för sig har jag bara 7 lådor kvar så på två veckor borde jag hinna det.

Annars är det mesta upp och ner.. men på ett bra sätt.
Nu rullar saker på....vet inte vart allt kommer hamna men pusselbitarna kommer falla på plats snart det är jag säker på.....eller är ja.....ja det är jag säker på.
För att allting sker för en anledning.

När jobbiga saker händer som man inte kan förstå varför dom sker kan man välja att se en djupare mening och lära sig ifrån det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0