En godnatts sömn.

Jag har sovit så fruktansvärt dåligt inatt.
Det är inte det att jag inte fått ro att sova det är snarare det att jag drömt så otroligt mycket.

Hade en riktigt mysig dröm full av kärlek sen så ändrades den och jag fick hjärtat krossat...nej inte krossat pulveriserat.

Är helt slut i huvudet. =( Men samtidigt så är det ju så att drömmar är drömmar.
Det jag drömde i natt var  en dröm.

Men det väcker känslor och tankar.

Hur hittar man motivationen när allt känns svart runt om en?

Kommentarer
Postat av: Carro

det är inte lätt! men det går med hjälp av vänner å familj, bara man inte är rädd för att fråga om hjälp :)



va kul att dom va på! hoppas Julia oxå kan, så blir det lite som the good old days! puss!

2009-07-31 @ 14:50:18
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Du kan alltid hitta motivationen i min soffa här i alpstugan med en mugg nybryggt Zoégas i handen ;) Välkommen anytime!

2009-08-01 @ 10:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0